headbanner

Optical Brightener OB

Salutu, venite à cunsultà i nostri prudutti!

Optical Brightener OB

Brightener Otticu OBhè aghjuntu à parechji materiali per riduce l'ingiallimentu, migliurà a bianchezza, è per arricchisce a luminosità di un pruduttu. Hè adupratu largamente in u mercatu di plastica. Per via di a so eccellente capacità di illuminazione, di bona stabilità termica, è di cumpatibilità cù parechji polimeri.


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

 

OB-1

CI

393

CAS No.

1533-45-5

Aspettu

Pòlvara cristallina verde giallastra brillanti

Purezza

≥98,5% min.

Punt di Fusione

357-360 ℃

Applicazione

Bonu effettu di sbiancamentu è di schjarimentu per u tessutu di mischju di poliestere-cotone. In particulare in vari tipi di prudutti di plastica cum'è PET, PP, PC, PS, PE, PVC. Ma hè faciule di migrazione in PE è plasticu à bassa temperatura.

Imballaggio

Tamburi in fibra di 25 kg cù fodera in PE.

 

OB

CI

184

CAS No.

7128-64-5

Aspettu

Poveru giallu chjaru o biancu latte

Purezza

≥99,0% min.

Punt di Fusione

196-203 ℃

Applicazione

Un bonu agente sbiancante per PVC, PS, PE, PP, ABS, plastiche termoplastiche, fibre acetate, vernice, rivestimentu è inchiostru di stampa, ecc.

Imballaggio

Tamburi in fibra di 25 kg cù fodera in PE.

 

CBS-127

CI

378

CAS No.

40470-68-6

Aspettu

Polvere di cristallu giallu chjaru

Purezza

≥99,0% min.

Punt di Fusione

190-200 ℃

Applicazione

Un bonu effettu di sbiancamentu per vari prudutti di plastica è plastica, cum'è PVC, Polipropilene, prudutti di plastica trasparenti di alta qualità. L'effettu sbiancante hè più eccellente. Particularmente applicazione in prudutti soft PVC.

Imballaggio

Tamburi in fibra di 25 kg cù fodera in PE.

(Rimarca: L'infurmazione di i nostri prudutti hè solu per riferimentu. Ùn simu micca rispunsevuli di qualsiasi risultati inaspettati o disputa di brevettu causata da questu.)

 

Notes: 

I Brighteners Ottici funzionanu assorbendu a radiazione ultravioletta è rimettendu a luce blu. A luce blu emessa riduce u culore giallu di un polimeru. In presenza di un agente sbiancante, cum'è TiO2, l'usu di OB-1 pruducerà un aspettu biancu brillanti o "biancu cà biancu".
Agent Optical Brightener OB hè un sbiancante otticu di altu pesu moleculare di a classe tiofenediil benzoxazole, adattu per u sbiancante otticu di polimeri in tutte e fasi di trasfurmazione.
CBS-127 hè un Sbiancante Otticu applicabile à i polimeri, in particulare per i prudutti di PVC è feniletilene. Puderia esse aghjuntu à i polimeri cum'è pigmentu. U culore biancu luminosu prisenterà nantu à i prudutti se adupratu bassa concentrazione diCBS-127assemi a anatase titania. A cuncintrazione diCBS-127 duverebbe aghjunghje se u rutile anatase titania serà adupratu.

 

(Per i dettagli è u TDS cumpletu pò esse furnitu cumu per dumanda attraversu Lasciate u Vostru Messaghju)


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu