headbanner

Agente Nucleante Trasparente Dibenzyliden Sorbitol

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !
实验室照1

Dibenzyliden sorbitolAgente Nucleating Trasparentepò esse divisu in trè tippi.

A prima generazione hèDBS.Stu pruduttu hà un bassu gradu di permeabilità è troppu gustu di aldehyde solidu.Intantu, per via di u so puntu di fusione bassu (225 ℃), hè faciule da esse stallatu in u moldu, cusì e cundizioni di trasfurmazioni sò duri.

U siconduMDBS, Migliuratu significativamente a trasparenza è evitendu a scala DBS seria, ma ancu mantene una piccula quantità di sapori aldehyde. Odore speciale, trasparenza, finitura è altre proprietà sò ancu migliurate.

A terza generazioneDMDBSsignificativamente migliuratu l'odore speciale di i primi dui generazioni di prudutti, è migliurà a trasparenza, a finitura è altre proprietà. Si dice chì rapprisenta un novu livellu di trasparenza glubale.

I trè prudutti sopra ponu esse chjamati chì ogni generazione hè megliu cà l'altru, per via di a so qualità hè sempre in sviluppu.A più impurtante, i prudutti impurtati sò stati localizzati gradualmente, chì allarganu u spaziu di scelta per i bisogni di i pruduttori.

Ancu se uni pochi di fabricatori utilizanuDBSi prudutti cum'è u so prezzu più bassu, ma hè statu eliminatu da a categuria per via di e so più carenze.In particulare, i cuntenituri alimentari high-end sò difficiuli di accettà un odore cusì grande.

Parlendu di impurtàDMDBSi prudutti, hè inodore è altri prestazioni sò megliu, ma i cummircianti generale hà difficultà per accettà u so prezzu altu.Dunque, hè limitatu solu à i clienti speciali.

MDBSi prudutti, soprattuttu u so puntu di fusione è alta trasparenza, anu migliuratu ancu altri prestazioni scarsi diPP.Hè favuritu da a maiò parte di i clienti per via di u so prezzu moderatu,MDBSi prudutti sò diventati i prudutti principali in u mercatu domesticu attuale

Tuttavia, a causa di a differente forza tecnica è prucessi di Manufacturers domestica,, risultatu in l 'aspettu, odore è qualità internu di prudutti simili sò differente.

Attualmente, Tianjin Best Gain Science & Technology Company hà lanciatu pocuBT-9803tipu di agenti nucleating trasparente hà ottinutu l 'apparizione di biancu, senza odore sensoriale, è ùn affetta u gustu di l 'alimentu o liquidu, hè divintatu un novu favuritu in u market.It hè largamente ricunnisciutu cum'è un pruduttu 2.5 generazione trasparente.

Per quessa, quandu selezziunate l'agenti nucleanti, i pruduttori anu da piglià una considerazione cumpleta è sceglie quelli prudutti di bona qualità, alta trasparenza è prezzu adattatu, chì avarà un bonu impattu à longu andà nantu à i prudutti finali venduti da i pruduttori è ùn dannu micca a reputazione di l'imprese. .


Tempu di post: 18-novembre-2020