headbanner

Cosa hè un agente di nucleazione?

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

Agente nucleantehè adattatu per i plastichi cristallini incompleti cum'è u polietilene è u polipropilene.Cambiendu u cumpurtamentu di cristallizazione di a resina, pò accelerà a velocità di cristallizazione, aumentà a densità di cristallizazione è prumove a miniaturizazione di a dimensione di granu, in modu di accurtà u ciculu di mudificazione, migliurà a trasparenza è a superficia di u pruduttu.Un novu additivu funziunale per e proprietà fisiche è meccaniche cum'è a lucentezza, a forza di trazione, a rigidità, a temperatura di distorsione di u calore, a resistenza à l'impattu è a resistenza à u creep.

Agente nucleantesi riferisce à un additivu chimicu funzionale chì pò cambià una parte di u cumpurtamentu di cristallizazione, migliurà a trasparenza, a rigidità, a lucentezza di a superficia, a tenacità di l'impattu è a temperatura di deformazione termica di u pruduttu, accurtà u ciculu di formatura di u pruduttu, è migliurà a prestazione di trasfurmazioni è applicazione di u pruduttu. u pruduttu.

Uagente nucleantehè usatu cum'è l'assistente di mudificazione di u polimeru, è u so mecanismu d'azzione hè principalmente: in u statu di fusione, postu chì l'agente di nucleazione furnisce u nucleu di cristalli necessariu, u polimeru cambia da a nucleazione omogenea originale à a nucleazione eterogenea, cusì, a cristalizazione. A vitezza hè accelerata, a struttura di granu hè raffinata, è hè benefica per migliurà a rigidità di u pruduttu, accurtà u ciculu di mudificazione, mantene a stabilità dimensionale di u pruduttu finali, impedisce a sparghjera di luce, migliurà a trasparenza è a splendore di a superficia è u fisicu. proprietà meccaniche di u polimeru.(cum'è stiffness, modulus), accurtà u ciculu di trasfurmazioni, etc. Cum'è una classa impurtante di agenti nucleating, a funzione principale di l'agenti trasparenti hè di migliurà l'effettu otticu di u polimeru.A ricerca è u sviluppu di l'agenti nucleati in u mo paese hà cuminciatu in l'anni 1980, è ci sò parechji tipi.Avà l'agenti nucleati pratichi, economici è cummerciale ponu esse principarmenti divisi in agenti nucleati inorganici, agenti nucleanti organici è agenti nucleanti polimeri..Inoltre, l'agente di trasfurmazioni chì cunverte a forma di cristalli α in PP à a forma di cristalli β hè di solitu ancu classificatu cum'è agenti di nucleazione.


Tempu di posta: Jul-07-2022