headbanner

Nucleare di Rigidità BT-9801Z

Salutu, venite à cunsultà i nostri prudutti!

Nucleare di Rigidità BT-9801Z

BT-9801Z appartene à i sali organici, hà una dispersione eccellente, una bona inerzia chimica è una stabilità termica.

Hè apposta utilizatu per u materiale PP.


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

BT-9801Z pò esse adupratu per aumentà a temperatura cristallizante di PP è per accelerà a velocità cristallizante, per prumove a cristallizazione di resina è per fine a struttura di u granu cristallinu furnendu i nuclei cristallini, cusì pò ovviamente migliorà e prestazioni ottiche è meccaniche di i prudutti .

Questu agente hè applicatu à a modificazione nucleare per i prudutti PP è hè verificatu cum'è chimicu non tossicu da u Centru di Prevenzione è di Cuntrollu di e Malatie cunnessu in Cina.

 

L'infurmazioni utili:

Articulu

Dati

Apparizione

Pòlvara bianca

Applicazione

PP

Dose

0,1% -0,2%

Imballaggio

10 kg / saccu

 

Cosa hè l'agente Nucleating?

Cum'è modificatore per a cristallizazione di resina poliolefinica, Agente Nucleatorepò fà chì i prudutti di plastica anu una bona prestazione di trasfurmazione è una migliore prestazione di applicazione. Per dà un pienu ghjocu à i vantaghji di ogni Agente Nucleatore, in l'ultimi anni, a direzzione di sviluppu principale hè a cumpusizione di l'Agente Nucleatore. Ci hè un effettu sinergisticu significativu di strutture inorganiche, organiche o diverse di Nucleating Agente. A cumpusizione multicomponente hè una tendenza impurtante in u sviluppu di l'additivi moderni di polimeri. In ogni casu, l'Agente Nucleatore basatu à u sorbitol hè per avà u più pupulare in u mercatu mundiale.
CINA BGT pò furnisce una gamma completa di Agent Nucleating, cum'è Agent Clarifying, Agent Nucleating per aumentà a rigidità è β-Crystal Nucleating Agent. Questi prudutti ponu esse aduprati in PP, PE, PET, PBT, NYLON, PA, EVA, POM è TPU etc.


(U TDS cumpletu pò esse furnitu secondu a dumanda attraversu Lasciate u Vostru Messaghju)


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu